måndag 7 mars 2011

Nystart för bloggandet och ett grattis, Ebba Ljungmark

Den senaste tiden har mitt bloggande varit uselt i jämförelse med ambitionerna och inte minst jämfört med tidigare aktivitet. Nu är inte antal inlägg och placering på diverse listor något som berör mina tankar dagligdags. Möjligen har så varit och visst sneglar jag på Krassmans Knuffrapporter på söndagarna men för närvarande är det nu dominerande i stället en viss frustration över att inte hinna med att reflektera och tänka högt om politik. Det gäller förstås svensk politik men också det som berör Huddinge och landstinget. Egentligen känns det som det har varit så sedan valrörelsen då kvällsaktiviteterna också påverkade bloggandet negativt.

Men jag gör ett återupplivningsförsök igen och känner att det görs bäst med en kommentar som en helgsensation som jag missat på grund av andra "engagemang": Ebba Ljungmarks skräll i inomhus-EM och en "bronspeng" i höjdhoppet. Men inte bara det: Ebba förbättrade också perset till 1.96. Galet och härligt och ett stort grattis till Ebba som jag också tyckte mig se ha något att berätta om framtiden i rivna men ändå goda försök på 1.99...

mer om detta i Ab, Exp, DN, SvD, GP

Läs fler inlägg av bloggare från NetRoots 

Intressant Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,