lördag 15 augusti 2009

Ny, spännande blogg: "Nadja loves London"


Såg precis Nadja Casadei springa första grenen i sjukampen i VM. Dagens och morgondagens tävlingar gissar jag är jätteviktiga för henne. Jag håller alla tummar jag kan för att det ska gå bra.

Framöver står ännu större uppgifter på spel: Nadja satsar på OS i London 2012, med höga ambitioner. Den som vill följa satsningen kan kolla in hemsidan, "Nadja loves London". Hon har också en blogg som jag gissar kommer att vara mycket spännande att följa. Möjligen ska den aktiva bloggaren med höga krav på uppdateringar ha överseende om Nadja inte har tid att göra alltför många sådana direkt från tävlingarna. Fokuset kanske ska vara på just..tävlingen.



Nadja på säljjobb i Solna centrum: Den numera TV- och Sverigekända entusiasmen gav resultat: ja, jag tecknade Telia bredbandsabonnemang och fick en digitalkamera på köpet :-)






Fler bloggar om Nadja: Jenny P, Lilla huset på prärien,

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,