torsdag 15 mars 2007

På begäran: Svar på utmaning...

Jag har utmanats. OK, Johanna. Här är mitt bidrag. (Hon har också riktat samma inspirerande utmaning till Tora, Helena, Claes, Martin och Nathalie)

1. Jag är en av Carlsbergs största heavy users av Non Alcoholic ÖL. Ett växande varumärke med enbart hälsosamma effekter i själ och hjärta.

2. Jag klarar inte av frukostsmörgåsar, men kan utan tvekan äta semlor till morgonkaffet.

3. Mina inköp på årets bokrea blev fyra album Lucky luke..och inte en enda politikbok....

4. Jag har som den enda i världen varit på Saxonkonsert iförd kostym och slips......



5. Jag är fortfarande stolt över att jag var bodyguard åt Don Johnson (Sonny Crocket, Miami Vice) JA! Det finns videobevis...inte digitalt för då fanns bara VHS...Stallmästargården, lansering av glass, "Alla var där...Alice Timmander,Malin Berghagen, Lill Lindfors, Gigi Hamilton med vilken jag tog en promenad, och så JAG!..och DON! Vid promenaden till lunchen blev det kalabalik, alla inklusive Tommy Körberg ville ha autograf så hemglasspersonalen var tvungen att rycka in som...BODY GUARDs. Jag var iförd helvit kostym....*drömmer*

6. Allt tekniskt jag kommer i närheten av eller köper har en tendens att vara helt oreparabelt trasigt, krångla eller gå sönder i min närhet. Oavsett om det är en ny cykel (saknade kedjeskydd, dator (stänger av sig själv) bil, (redan skrotad) eller som att jag betalar hyra för ett förråd tillhörande lägenheten som ingen kan berätta var det ligger....

Intressant? Du kan läsa mer på andra bloggar om: , ,

1 kommentar:

Johanna Graf sa...

Det var tur att du nämnde det där med Saxon, annars hade jag outat det! Japp, nu är det meningen att du ska vidareumana 6 pers.